Igluu Workshops Netwerkborrels Trainingen Evenementen Utrecht Eindhoven Den Haag

Social Media Club 070

Geplaatst door
|

15 april 2014 | Igluu, Louis Couperusplein 2, Den Haag | ontvangst vanaf 17.30 uur einde om 20.00 uur | Kosten: gratis | Aanmelden via meetup.

Social Media Club Den Haag

De rol van content in communicatie
Welk bedrijf heeft haar bedrijfsvisie gekoppeld aan het marketingbeleid en uitgewerkt naar een contentstrategie? En nog beter: omgezet naar marketingacties en resulterend in renderende sales? Onze eerste spreker, Albert Mensinga, gaat even terug naar ‘af’ en hopelijk bezorgt dat een ‘aha-erlebnis’. Want content is er nooit ‘zomaar’: het heeft een oorsprong die terug moet gaan naar de basis, het wezen van de organisatie.

Verwacht een dynamische presentatie, maar vooral interactie en discussie, over de rol van content In communicatie.

Creative content
Een van de fundamenten van social media is (deelbare) content. Nadenken over je content, wanneer en met welke toon. De mooiste voorbeelden zijn te noemen van bedrijven die het snappen, maar ook van hen die de plank misslaan. Maar liever laten wij de mensen aan het woord die alles kunnen vertellen over wat wel en niet werkt qua creative content.

Als tweede spreker zijn we blij dat Jordi van de Bovenkamp, creatief directeur van Boomerang Create er vanavond bij is. Dagelijks creëert Boomerang Create voor 35 uiteenlopende merken en bedrijven als Heineken, WNF en Philips (social) content en campagnes. En ook op Twitter zorgt @JOR_ID dagelijks voor deze content. Hij werd niet voor niets vorig jaar door HP/deTijd uitgeroepen tot grappigste Twitteraar 2013. Zijn geheim(en) deelt hij vanavond met ons!

Contact

Bel ons tijdens kantooruren.

085 773 7703


Of vul ons contactformulier in.

Contact

Agenda

Terugblikken? Kijk op ons Agenda Archief

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, nieuws & events.

Inschrijven